Galite naudoti teminius vaizdus: automobilius, automobilių remonto įrankius, ratus ir kt. Toks logotipų kūrimas padės iš pirmo žvilgsnio nustatyti jūsų įmonės apimtį.
Tačiau nebūtina rinktis tik siaurai sufokusuotų piktogramų: galite rinktis abstraktų vaizdą arba tekstinį logotipą. Tačiau tokiu atveju turėsite skirti pakankamai dėmesio reklamai ir prekės ženklo reklamai. Priešingu atveju klientai gali tiesiog nesuprasti, kad jūsų įmonė teikia automobilių priežiūros paslaugas.
Dažnai ilgą istoriją turintys prekės ženklai savo logotipui pasirenka nacionalinės simbolikos elementus. Tai leidžia sustiprinti įmonės patikimumą rinkoje ir padidinti auditorijos pasitikėjimą. Taip pat tarp autoserviso logotipų kartais galima rasti gyvūnų ar paukščių santrumpas ir atvaizdus.
Spalvų gama
Patartina autoserviso logotipo spalvų gamą pasirinkti diskretišką ir neutralią. Puikiai atrodys pilka, juoda, ruda, raudona, oranžinė ir mėlyna spalvos. Jų pagalba galite perteikti įmonės specifiką (darbas su transportu) ir įrankių, kurie naudojami autoservise, sunkumą.
Taip pat optimalu rinktis metalus imituojančias spalvas: plieną, sidabrą, geležį ir kt. Norint suteikti jiems tikroviškumo, ikonos ar užrašai dažnai vaizduojami su ypatinga faktūra, blizgesiu.
Spalvų pagalba galima perteikti ne tik įmonės paslaugų kryptį, bet ir pagrindines jos skiriamąsias savybes. Tai padės logotipo spalvų psichologijos išmanymas. Atsižvelgiant į tai, kad kiekvienas atspalvis turi savo reikšmę ir kelia tam tikras asociacijas, apsispręsti dėl logotipo paletės pasirinkimo bus daug lengviau. Pavyzdžiui, vyraujančios rudos spalvos naudojimas rodo įmonės patikimumą, o raudona – didelį paslaugų teikimo greitį.
Raidžių dydis ir stilius
Renkantis šriftą, atsižvelkite į įmonės specifiką. Autoservisui optimalu naudoti tiesias raides be serifų. Raidės gali būti plonos arba storos linijos. Šiuo atveju leidžiama naudoti šriftą su pasvirimu, jei jis atitinka piktogramą ir bendrą logotipo stilių.
Svarbu logotipo neperkrauti elementais. Jei pasirinkote vaizdą su daugybe detalių, tuomet geriau naudoti paprastesnį šriftą. Neretai galima rasti senovinio ar retro stiliaus automobilių serviso logotipus. Šiuo atveju tiktų naudoti stilistiškai tinkamą šriftą.
Taip pat logotipe galite sutelkti dėmesį į užrašo unikalumą. Norėdami tai padaryti, naudokite įmantresnį šriftą: su temine tekstūra arba stilizuotomis raidėmis. Paryškintas variantas yra pavaizduoti kai kuriuos simbolius įrankių, mašinų, ratų ir kt.
Renkantis logotipo dizainą autoservisui, reikėtų atkreipti dėmesį į šiuos aspektus:
- ženklo harmonija;
- piktogramos suderinamumas su spalva ir šriftu;
- atitikimas įmonės veiklos sričiai.
Jei tenkinamos visos pirmiau nurodytos savybės, galutinis prekės ženklo pavadinimas bus puiki jūsų prekės ženklo vizitinė kortelė.
Bendros rekomendacijos
- Įsitikinkite, kad užrašas yra įskaitomas. Logotipo tekstas turi būti matomas ir atskiriamas net daug kartų sumažinus ženklo dydį. Ypač jei planuojate logotipą įdėti į įmonės svetainę ar vizitines korteles.
- Pasirinkite tinkamą spalvą. Apsvarstykite spalvų įtakos psichologiją ir pasirinktos paletės atitikimą jūsų įmonės sričiai.
- Logotipe atspindėkite įmonės stipriąsias puses. Tai galima padaryti naudojant spalvas, vaizdus ir net šriftą. Tinkamai parinkti logotipo elementai leis potencialiems klientams atsakyti į klausimą „Kuo ši įmonė geresnė už kitas?“.
- Papasakokite auditorijai apie savo paslaugas. Naudokite temines piktogramas arba šriftus, kad perteiktumėte klientams informaciją apie jūsų prekės ženklo apimtį. Be to, turėtumėte skirti laiko pasirinkti šūkį, kuris taip pat gali būti dedamas ant logotipo.
- Atkreipkite dėmesį į logotipo elementų vietą. Svarbu parinkti optimalią ženklo kompoziciją, kad visi logotipo komponentai būtų įskaitomi.
- Nebūtina dėti piktogramos emblemos viduryje, o teksto – apačioje. Žaisk su parinktimis.
- Pasirinkite aukštos kokybės vaizdus. Žinoma, logotipui turėtų būti parinkti tik didelės raiškos vaizdai. Geriausia naudoti vektorinį formatą: tai palengvins prekės ženklo naudojimą ir išsaugos jo kokybę spausdinant ir dedant ant įvairių laikmenų.
- Padarykite ženklą unikalų. Tai labai svarbus momentas. Jokia save gerbianti įmonė nenaudos kažkieno kito prekės ženklo. Turite sukurti unikalų dizainą, kuris išskirtų jūsų prekės ženklą iš kitų.
- Pasisemkite įkvėpimo iš savo konkurentų. Negalite naudoti kitų žmonių logotipų, bet galite ir turėtumėte ieškoti įdomių sprendimų!
- Konkurentų logotipų analizė leis jums nustatyti pasikartojančius elementus, kurie šioje srityje bus naudingi. Be to, pagal peržiūrėtus dizainus jums bus lengviau susikurti savo dizaino variantą.
- Nesivaikykite tendencijų. Tai, kas dabar madinga, po metų ar dvejų taps „pasenusi“. Todėl geriau rinktis elementus, spalvas ir šriftus, kurie išlaikė savo aktualumą daugelį metų. Taigi būsite tikri, kad po metų gyvavimo rinkoje jūsų logotipas netaps antitrendiniu.
- Neperkraukite prekės ženklo. Geras logotipas yra tas, kurį klientai gali nupiešti ar bent jau apibūdinti vieną kartą pažvelgę į jį. Dabar visi galime atminti BMW emblemą, tiesa? Tokį logotipo įsimenamumą galima pasiekti padarius jį paprastą ir glaustą.
Pabaigai
Norint sukurti automobilių serviso logotipą, nebūtina jo piešti nuo nulio. Dabar yra daug internetinių logotipų generatorių.
Siekiant supaprastinti logotipo kūrimą vartotojams, buvo sukurta jau paruoštų logotipų šablonų galerija. Ten galite rasti dizaino variantų bet kurios krypties įmonėms.
Norėdami susipažinti su automobilių serviso logotipo pavyzdžiais ir pasidaryti emblemą pagal paruoštą šabloną, spustelėkite šią nuorodą arba spustelėkite norimą logotipo pavyzdį ir pereikite prie kūrimo.
Šaltinis: logotipokurimas.lt